Sunday, March 20, 2011

SMS lucah suami

| Sunday, March 20, 2011 | 0 comments


SAYA pernah terbaca mesej lucah yang dihantar suami kepada seorang perempuan dan sejak itu kami sering bergaduh, malah saya mula tidak mempercayainya.

Lebih menyedihkan, sebelum ini saya pernah menjumpai resit hotel dalam dompetnya. Apabila ditanya, dia mengatakan wanita itu hanya kenalan lamanya tetapi hati saya sangat terluka. Namun demi anak, saya bertahan. Saya kini buntu dan tidak tahu jalan penyelesaiannya.

ISTERI TERANIAYA
Gombak


Sebaik-baik jalan penyelesaian ialah komunikasi dari hati ke hati dengan suami. Memendam rasa tidak menyelesaikan masalah, bahkan hanya membuatkan hati berasa lebih sakit.

Cari masa untuk bercakap dan meluahkan perasaan marah, terluka, buntu dan teraniaya.

Jika suami membuat pengakuan, lapangkan jiwa untuk memaafkannya. Ada kalanya suami berasa takut untuk mengaku kesalahan dilakukan kerana bimbang tidak dimaafkan.

Untuk kebaikan anak, puan perlu bercakap dengan suami supaya dia boleh menjadi pemimpin yang baik untuk dicontohi anak. Demi agama, puan perlu membawa kembali suami ke jalan benar jika dia tersasar.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

THERE ARE MORE HERE

 

Malay Mail Online

The Star Online: Most Viewed: Nation

NST Online: Topnews

The New York Times

The Washington Post

Gossip Cop

Harakahdaily

Malaysiakini

Harian Metro: BeritaUtama

Berita Harian: Mutakhir

Kosmo Online

CNN.com

Followers

Please leave your blog link

© Copyright 2010. insanidaily.com . All rights reserved | insanidaily.com is proudly powered by Blogger.com | Template by insanidaily.com - insanidaily.com