Tuesday, March 15, 2011

Facebook Ditutup-Ini Laman Web Yang Kata Facebook Akan Tutup

| Tuesday, March 15, 2011 | 0 comments



Gosip Facebook ditutup menimbulkan keresahan pada pengguna Facebook termasuk kami sebab kami berkongsi cerita kehidupan dengan kawan-kawan melalui Facebook yang percuma itu.

Kali ni kami memaparkan laman web yang bertanggungjawab mengeluarkan kenyataan bahawa Facebook akan ditutup pada 15 Mac 2011.

Laman web ni bernama WeeklyWorldNews.com, mereka banyak memaparkan cerita tabloid, reputasi laman web ni dikenali sebagai pihak yang selalu keluarkan cerita yang entah dari mana sumbernya sebab tak ada link ke sumber asal artikel-artikel mereka, cerita-cerita itu termasuklah seperti cerita kapal angkasa mahluk asing akan menyerang bumi pada 2011, Kate Middleton sebenarnya sudah berumur 36 tahun dan bukan 30 tahun.

Pada kami semua cerita ni dibuat untuk menggemparkan pembaca. Kami berjaya menyelongkar fakta bahawa berita Facebook akan ditutup tak benar, Baca update terbaru kami yang memaparkan kenyataan dari laman rasmi Facebook sendiri (dari Facebook Official Page).

Sumber: WWN.com

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

THERE ARE MORE HERE

 

Malay Mail Online

The Star Online: Most Viewed: Nation

NST Online: Topnews

The New York Times

The Washington Post

Gossip Cop

Harakahdaily

Malaysiakini

Harian Metro: BeritaUtama

Berita Harian: Mutakhir

Kosmo Online

CNN.com

Followers

Please leave your blog link

© Copyright 2010. insanidaily.com . All rights reserved | insanidaily.com is proudly powered by Blogger.com | Template by insanidaily.com - insanidaily.com