Wednesday, October 21, 2009

Bagaimana Rawatan Kaki dan Tangan Cendawan Secara Semulajadi

| Wednesday, October 21, 2009 | 0 comments


Kaki dan tangan Cendawan mudah untuk menangkap, dengan menyebar dan mudah untuk menyingkirkan juga jika anda mengetahui trik yang benar! In this article on How to Cure Foot and Hand Fungus Naturally you will have all the tricks up your sleeve! Dalam artikel ini dalam Bagaimana Cure Kaki dan Tangan Cendawan Tentu anda akan memiliki semua trik lengan anda!

Penggunaan


Pertama adalah pertama anda akan ingin mengenalpasti bahawa anda mempunyai cendawan. Apakah merah dan gatal? Apakah bengkak? Apakah terbakar? Scaling? Biasanya cendawan yang paling sering dijumpai di kaki dan ada pelbagai jenis cendawan. Tetapi juga boleh ditemui pada tangan dan jari. Ubat ini akan menyembuhkan sebahagian besar jenis cendawan.

Pertama-tama pastikan anda mempunyai cekungan bersih baik bahawa anda akan saiz yang sesuai untuk menenggelamkan bahagian yang terkena masuk seterusnya, anda akan ingin campuran alkohol Menggosok dan 50/50 cuka Putih di cekungan.

Next rendam cendawan anda meradang daerah dalam campuran selama lima minit. Kemudian anda akan ingin udara kering. Saya menyarankan melakukannya pada malam hari sebelum tidur. Lakukan ini sekali dalam masa beberapa hari sampai cendawan telah dihapuskan atas. Saya cadangkan melemparkan kasut anda selepas rawatan pertama. Ini akan membantu menyembuhkan cendawan kaki lebih cepat.

Untuk mengelakkan penyebaran cendawan, pastikan anda memakai sandal di kamar mandi umum dan gyms. Juga di rumah untuk menjaga bebas dari cendawan keluarga. Anda akan mahu memakai sepasang kaus kaki bersih katun putih setiap hari untuk menjaga kelembaban kaki anda tidak. Juga pastikan anda menggunakan kasut bernafas. Sarung tangan juga merupakan idea yang buruk ketika cuba untuk menyembuhkan cendawan tangan.

Ingat, selalu ada "cendawan di antara kita" jadi hati-hati dalam mencegah diri anda daripada mendapatkannya lagi!

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

THERE ARE MORE HERE

 

Malay Mail Online

The Star Online: Most Viewed: Nation

NST Online: Topnews

The New York Times

The Washington Post

Gossip Cop

Harakahdaily

Malaysiakini

Harian Metro: BeritaUtama

Berita Harian: Mutakhir

Kosmo Online

CNN.com

Followers

Please leave your blog link

© Copyright 2010. insanidaily.com . All rights reserved | insanidaily.com is proudly powered by Blogger.com | Template by insanidaily.com - insanidaily.com