Sunday, December 12, 2010

Lepas nafsu di telefon

| Sunday, December 12, 2010 | 0 comments



SAYA berumur 21 tahun. Ketika remaja, saya suka melayan lelaki melalui telefon bimbit untuk melepaskan nafsu kami.

Namun apabila difikirkan semula, baru saya sedar alangkah bodohnya saya waktu itu, dan sekarang saya meninggalkan kerja terkutuk itu. Persoalannya, adakah kami berdosa?

INGIN TAHU
Mukah



Hati kecil anda menyatakan ia perbuatan terkutuk, bahkan anda terpanggil dengan fitrah suci untuk meninggalkannya kerana rasa berdosa dalam diri sendiri.

Maka dengan ini terjawablah sama ada berdosa atau tidak dengan naluri dan fitrah. Setiap yang berdosa wajib memohon ampun daripada Allah SWT.

Bahkan Rasulullah SAW bersabda yang maksudnya: “Sebaik-baik orang yang berdosa ialah bila dia bertaubat pada Allah” dan “Hendaklah diikuti perbuatan jahat dengan perbuatan baik supaya yang baik dapat menghapuskan yang jahat.”

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

THERE ARE MORE HERE

 

Malay Mail Online

The Star Online: Most Viewed: Nation

NST Online: Topnews

The New York Times

The Washington Post

Gossip Cop

Harakahdaily

Malaysiakini

Harian Metro: BeritaUtama

Berita Harian: Mutakhir

Kosmo Online

CNN.com

Followers

Please leave your blog link

© Copyright 2010. insanidaily.com . All rights reserved | insanidaily.com is proudly powered by Blogger.com | Template by insanidaily.com - insanidaily.com