Wednesday, May 5, 2010

Kurang cecair air mazi

| Wednesday, May 5, 2010 | 0 comments

KALI ini saya mahu berkongsi maklumat mengenai masalah ‘pelincir’ ketika melakukan hubungan suami isteri kerana saya terima banyak pertanyaan dan mohon khidmat nasihat mengenainya.

Berdasarkan kepada pertanyaan diterima, antara masalah dibangkitkan adalah kurangnya cecair air mazi hingga menyebabkan ‘hubungan’ pasangan itu tidak selesa dan menyakitkan serta menyebabkan penetrasi tidak berlaku.

Ingin saya jelaskan, mukosa vestibule atau bahagian antara bibir kecil anggota kelamin wanita membabitkan mukosa yang menghasilkan lapisan pelembap, oleh itu bahagian itu akan sentiasa lembap.

Sentuhan pada bahagian itu membuatkan lapisan mukosa menghasilkan cecair pelicin, manakala geselan kepada bahagian vestibule dan bahagian dalam bibir kecil dan bahagian berdekatan klitoris dan kulp klitoris membuatkan bahagian itu terangsang dengan penghasilan rembesan daripada kedua-dua pundi bartholin.

Dengan curahan pelembap dan pelicin daripada mukosa dan pundi itu, pembukaan alat kelamin wanita menjadi lebih lembap dan licin serta mudah menyalurkan ereksi si suami.

Kepada sesiapa yang mengalami masalah sebegitu, saya cadangkan terutama si isteri memegang bahagian belakang lekuk ereksi suami dan gosokkan ke bahagian vestibule dan klitoris dengan penghujung ereksi suami sebelum membenamkannya ke dalam pembukaan alat sulit si isteri itu.

Cecair melekit yang keluar daripada penghujung ereksi suami (air mazi) yang keluar juga boleh menambah kelicinan bahagian pembukaan alat sulit wanita dan memudahkan penetrasi.

Adalah lebih baik jika ketika pasangan melakukan adegan ‘pemanasan’, izinkan si suami memasukkan jari telunjuk ke dalam alat sulit bagi menggesel langit alat sulit itu, dua hingga tiga sentimeter dari pembukaan alat kelamin wanita.

Ini kerana bahagian dikenali sebagai G-Spot itu jika terangsang akan merembeskan cecair jernih keluar daripada mukosa alat sulit secara berlebihan dan ini dapat membantu penetrasi.

Untuk menyenangkan penetrasi, boleh cuba memasukkan jari anda ke dalam faraj untuk meneroka ruang alat sulit itu. Jika dua atau tiga jari boleh dimasukkan sambil anda melegakan otot alat sulit itu dengan tidak mengemut, sudah tentu tidak akan mengalami masalah ketika mahu ‘bersama’ pasangan.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

THERE ARE MORE HERE

 

Malay Mail Online

The Star Online: Most Viewed: Nation

NST Online: Topnews

The New York Times

The Washington Post

Gossip Cop

Harakahdaily

Malaysiakini

Harian Metro: BeritaUtama

Berita Harian: Mutakhir

Kosmo Online

CNN.com

Followers

Please leave your blog link

© Copyright 2010. insanidaily.com . All rights reserved | insanidaily.com is proudly powered by Blogger.com | Template by insanidaily.com - insanidaily.com