Tuesday, November 30, 2010

Spa hotel jual tubuh diserbu

| Tuesday, November 30, 2010 | 0 comments

KUALA LUMPUR: Kegiatan pelacuran membabitkan wanita warga asing di sebuah hotel di Sunway Mentari, Bandar Sunway, di sini, yang berselindung di sebalik perkhidmatan spa terbongkar selepas ia diserbu polis, malam kelmarin.

Serbuan jam 11 malam dilakukan anggota dari Jabatan Siasatan Jenayah Maksiat, Kongsi Gelap dan Perjudian (D7) Bukit Aman itu menahan enam wanita warga China dan seorang warga Thailand serta tiga lelaki tempatan yang juga penjaga premis berkenaan.

Difahamkan, urusan mendapatkan khidmat seks dilakukan di kaunter hotel dan pelanggan kemudian dibawa ke tingkat tiga untuk memilih wanita sebelum dibawa ke bilik.

Operasi dengan kekuatan empat pegawai dan lapan anggota diketuai Asisten Superintendan Khairi Anuar Rusli itu turut menemui kondom dan pil Viagra.

Menurut Khairi, hasil pemeriksaan mendapati semua tujuh wanita berusia antara 20 hingga 30-an memiliki pasport, namun dikesan menyalahgunakan pas lawatan sosial.

“Spa ini dipercayai sudah setahun menjalankan kegiatan tidak bermoral ini dengan menawarkan pakej perkhidmatan seks serendah RM189. “Ketika serbuan, hanya seorang pelanggan sedang mendapatkan perkhidmatan seks di sebuah bilik di tingkat dua hotel. Pelacur pula sedang menunggu pelanggan di tingkat tiga yang juga dijadikan tempat penginapan mereka,” katanya ketika ditemui selepas serbuan itu.

Katanya, pihaknya akan memanggil pemilik premis untuk tindakan siasatan lanjut.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

THERE ARE MORE HERE

 

Malay Mail Online

The Star Online: Most Viewed: Nation

NST Online: Topnews

The New York Times

The Washington Post

Gossip Cop

Harakahdaily

Malaysiakini

Harian Metro: BeritaUtama

Berita Harian: Mutakhir

Kosmo Online

CNN.com

Followers

Please leave your blog link

© Copyright 2010. insanidaily.com . All rights reserved | insanidaily.com is proudly powered by Blogger.com | Template by insanidaily.com - insanidaily.com