Wednesday, December 1, 2010

Cisco, Mida jalin kerjasama tarik pelabur

| Wednesday, December 1, 2010 | 0 comments

CISCO, syarikat peneraju dalam teknologi jaringan di seluruh dunia komited untuk bekerjasama dengan Lembaga Pembangunan Pelaburan Malaysia (Mida) bagi memberi lebih banyak peluang pekerjaan sekali gus menarik penyertaan pelabur asing ke negara ini menerusi kepakaran ditawarkan Cisco.

Selain itu, Cisco turut mengumumkan inisiatif strategik dengan Mida untuk membangunkan lagi keupayaan pembuatan syarikat di Pulau Pinang bagi melatih dan melahirkan pekerja berasaskan pengetahuan serta mempunyai kemahiran tinggi yang boleh menyumbang kepada pertumbuhan negara. Pengarah Urusan Cisco Malaysia, Anne Abraham (gambar), berkata, Malaysia pasaran strategik bagi Cisco memandangkan kestabilan ekonomi, kualiti prasarana dan sokongan yang diberi oleh kerajaan.

“Kami mahu membangunkan teknologi yang membolehkan penyedia menyediakan perkhidmatan yang boleh mengembangkan ekonomi, membolehkan kreativiti dan menggunakan rangkaian sebagai platform bagi transformasi negara,” katanya.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

THERE ARE MORE HERE

 

Malay Mail Online

The Star Online: Most Viewed: Nation

NST Online: Topnews

The New York Times

The Washington Post

Gossip Cop

Harakahdaily

Malaysiakini

Harian Metro: BeritaUtama

Berita Harian: Mutakhir

Kosmo Online

CNN.com

Followers

Please leave your blog link

© Copyright 2010. insanidaily.com . All rights reserved | insanidaily.com is proudly powered by Blogger.com | Template by insanidaily.com - insanidaily.com